hurra hurra för idag äre kalas

Hejsan allesammans jag förstår att ni har saknat mig! :)
Igår var jag ju och jobbade mellan 13.00-20.30, ja det blev 15 minuter längre än jag trodde men lite extra klirr i plånboken har väl inte skadat någon?  Men usch så jobbigt det var.. mycket folk och ovan som man var fick man ju lite krämpor här och där men idag har de gått över.

Idag blir det lite kalas och sånt på kvällen kanske en sväng till krogen!

Är ni sugna på att henka är det bara att höra av sig!

Och Mange jag missar premiären och det blir antagligen en skitmålvakt som ska stå...

Kommentarer
Postat av: Malin

Vet precis hur det känns att helt plötsligt stå i charken igen i x antal timmar efter ett låååångt uppehåll. Det känns faktiskt dagen efter :P

2009-04-09 @ 17:14:31
URL: http://getiton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0