Löptur!

Tjenxien igen!

Tro det om ni vill men Peter "pepparn" Karnstedt har idag varit ute på en av sina första frivilliga löpturer någonsin! Vad sägs om den? Visserligen blev det inget maraton eller halvmara men ett par kilometer i lagom takt :) alltid en bra början!

När jag kom hem satta jag mig i solen och värmde mig lite innan jag kom på att jag faktiskt kan passa på att tvätta bilen så under 1 timme nu har jag tvättat bilen så den blir lite vår fin. Här näst väntar jag på att det ska bli skugga vid garaget så att jag kan ställa mig och vaxa pärlan också! Flott ska det vara!

Tills det ska jag nog sätta mig ute i solen i korbyxor, t.shirt och läsa en god bok!

Avis någon?

Kommentarer
Postat av: Therese

Men du, jag har också gjort en frivillig löptur i det fina vädret:) Skönt efteråt iaf^^

2009-04-02 @ 14:33:10
URL: http://thereseparantes.blogg.se/
Postat av: FlaX

frivilligt och frivilligt alla löpturer är väll frivilliga? men jag är redigt stolt över dig pepp och jag har gjort upp med l-o att vi ska få med dig ut när du kommer hem nu. (han är dock skadad men jag tror han tar dig lätt iaf) och om jag är avis är jag inte för igår va en av de bästa dagarna hemma på länge:D

2009-04-03 @ 17:46:19
URL: http://flaxiseringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0