Pallar inte!

Okej okej!

Jag pallar inte berätta om allt som har hänt i helgen. Men jag ska göra en snabb resumé.
Började helgen med att jobba på ICA, sedan blev det fotboll med grabbarna i solen i ett par timmar, sen grillning, sen några öl, sedan Pepes, sedan sova, sedan städa Filips hus medan han och Egon sov, sedan äta mat, sedan soffläge med fotboll och tennis, sedan mat, sedan hemma för första gången på 35 timmar.

Nu sitter jag här och funderar kring framtiden!

Men blir bara fundersam, jag anar en ljus framtid men just nu är det väligt många orosmoln längst den väg jag måste vandra. Har suttit och gjort en lista på saker som ska till och göras och saker som bode vara gjorda XD Men det löser sig! Ännu finns inget hot om panik överhängande!

Nej nu ska jag slänga på ett nytt avsnitt av LOST och drömma mig bort till en Ö utan omväldens problem, en ö man längtar tillbaka till! Jag vill hitta min ö, min oas, min ljuspunkt! Just nu ser jag inte skogen för alla träd med snart så! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, jag vet! :)

Kommer inte tillbaka förrän i Oktober, så jag blir borta ett tag. Du skulle va i Båstad i sommar va?

2009-04-27 @ 09:57:02
URL: http://getiton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0