Tillbaka i civilisationen

Hej hej igen!

Nu är jag tillbaka från träningsläger med Torekovs IF! Vilket klass "träningsläger"

Vi kom ut i fredags klockan 18.00 till Hotel Solsidan i torekov! Vilket drömläge! Stugorr med havsutsikt, spa, fin restaurang med mera med mera. Riktigt fint hotel! vi började med en lätt middag på kalvstek och potatispuré behöver jag säga att det var bland det bästa jag har ätigt? :)

Senare på kvällen åkte vi ut på äventyr med eventbolaget Stora Blå. Vi skulle nämligen på på glödande kol! 400 grader  varm jävla kol! Jag var ju lite skeptisk till en början men när 5-6 st hade gått så var det min tur! Jag seglade över glöden likt en ängel!  eller okej riktigt så grasiöst var det kanske inte. Men det var en riktig häftig känsla! :)

Lördagen gick sedan åt att träna och spela en träningsmatch, dock bara intern match men mitt lag vann i alla fall med 8-1 så de får vi vara nöjda med! Kvällen spenderades sedan med allt från grabb spa dvs nakenbad till rookiespex vilket jag nog kan säga var den starkast lysande stjärnan på efter att ha sjungit och gjort mina "berömda" rörelser till Backstreetboys " I wan it that way" :D

Nu sitter jag hemma och ska snart ta tag i packningen för idag bär det hem till Arvika för 8 dagars påskledigt! Ska bli så jävla skönt! :)

Ses i arvika gott folk!

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att du kommer hem. Ses i påsk! :)

2009-04-05 @ 10:15:08
URL: http://getiton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0