Vilken Karakarl man är! :)

Jag måste säga att jag är lite stolt över mig själv alltså!

Idag har jag gjort två nya saker som jag aldrig gjort förut! Hur många har du gjort?
Jag har varit ute och sprungit självmant för första gången i Båstad, och jag har vaxat min bil!

Efter att både ha tvättat och vaxat bilen på samma dag och ensam utan hjälp känner jag mig som en riktigt karakarl!
Men det är väl tur att man får känna sig som det ibland också annars brukar de ju bli väldigt mkt "mamma" över mig... haha

Jaja nu ska jag vila, laga mat och spela fotbollsmatch så är denna dagen till enda sedan också!

ha de gott så länge så får ni reda på hur de går i fotbollen sen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0