Baam!

Då var man tillbaka i Båstad igen!
Eller tillbaka, jag har ju i och för sig spenderat större delen av sommaren här men ändå.. :)

Idag började skolan för en skara nya Sport Marketers. Ska bli kul att lära känna dem! Själva satt vi och jobbade med vårt projekt i upplevelesemarknadsförning innan jag och egon spelade en tennis match. Efter 2 och en halv timme kunde Egon titulera sig mästare för dagen efter set siffrorna: 7-5 6-7 6-2 Men nästa gång ska han åka på spö! :)

Ikväll blir det handbollsträning och sedan hänga på sista Slappemåndagen och första festen med 09:orna! ska blir trevligt att få interagera lite med dem!

Men nu ska jag hem och fixa lite krubb innan träningen!

Ha de nice!

Du ensame läsare av min blogg! :)

Kommentarer
Postat av: sara

"interagera" lät lite läskigt

2009-08-24 @ 21:04:45
URL: http://vroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0