Tenta plugg, träningar och hemma mys!

tjobree!

Stitter i skrivande stund i min gamla hederliga skinsoffa i min lägenhet i Båstad och känner mig rätt nöjd med livet ändå! :) Har det varmt och skönt, kollar på fotboll på tv och har datorn i knät. Jag är mätt och belåten efter ett par ostmackor och en kopp te.
Idag har jag annars varit upp till halmstad och lånat om en bok som jag behövde för till mitt tentapluggande som jag genast satte igång med när jag kom hem! har kommit igenom halva boken nu och skrivit sammanfattning på det. Jonas skicka iofs en färdig sammanfattning till mig förut men blir nog att jag skriver klart min egna imorn och pluggar på de två sammanfattningarna på torsdag! På fredagen är tentan! 
Idag har jag tränat fotboll, det var kallt men kul! Ska hjälpa torekov hålla tempot uppe på tränignarna inför avgörande kvalmatchen på lördag, blir nog även med på bänken den matchen! Kul!

Imorgon kommer också pappa ner på eftermiddagen och sover sedan natt här! Ska bli trevligt! ska nog ut och äta och sedan blir det handbollsträning på kvällen också!
Sedan fotbollsträning på torsdag, fotbollsmatch mot 09:orna på fredag, fotbollsmatch på lördag och handbollsmatch på söndag, handbollsträning på måndag, fotboll tisdag, handboll onsdag, fotboll torsdag OSV OSV men det är kul! :D haha och fotbollen är ju trots allt bara 2 veckor till :)

snart dags att sova! håll till godo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0