I Båstad för att flytta

Tjo! Har precis kommit ner till båstad och sitter och tittar lite på OS medan jag funderar på om jag ska orka packa ner de sista i lådor idag eller om jag ska göra det imorn förmiddag, just nu lutar det åt att jag gör det imorn men jag kanske får lite nya krafter senare! :)

Krubb - Frukost, fil m banan och havrepuffar en ostfralla, Lunch, wokade grönsaker och stekt kyckling, Mellanmål, en banan, Middag, bakadpotatis med kycklingröra och två bitar mörkt bröd med valnötter.
Träning - Ingen.. Sparar musklerna till flytten imorn kommer bli jävligt mkt bärande. (vilket blir morgondagens träning)
Har dessutom väldigt ont i först och främst höger häl och har problem att gå men nu också lite i vänster. Hoppas att det lägger sig under helgen så att jag kan göra en testträning med Landala IF i Göteborg på söndag kväll! :) 

NU ska jag sträcka ut mig i min fulla längd på soffan och vila och ta HÄLGA!

En liten fråga dock! Är lite i valet och kvalet om jag varje vecka samtidigt som jag väger mig ska ta en bild där man kan följa förändringen? Något, den fåskaliga publiken jag har, skulle vara intresserade av eller tycka vara motbjudande? ;)

Kommentarer
Postat av: Flax

Du vet va vi säger om dig utan tröja;P fast det skulle kanske vara roligt att se förändringen;P

2010-02-26 @ 19:36:52
Postat av: Malin

Fota eller mät och lägg upp måtten :)

2010-02-27 @ 00:11:37
URL: http://getiton.blogg.se/
Postat av: Milla

Jag är en av de (få?) som följer din blogg. Eftersom vi inte ses så ofta kan det ju vara roligt med en liten bild. Kramen.

2010-03-04 @ 18:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0