Nu börjar träningen!

Hallå Hallå!
Tillbaka efter många månader på torken!
Denna gången är det annorlunda!
Det är dags att börja äta rätt och träna stenhårt inför sommaren!

Grejen är enkel, jag kommer uppdatera dagens Träning & Krubb!
Alltså vad jag käkar under dagen och vad jag har utfört för någon slags träning.
Inga krusseduller och inget fusk!
RAKA RÖR OCH INGET ANNAT!

Ni som känner mig vet ju att jag kan uppfattas lite lat ibland men nu har jag personlig trängare (lilleborsan Anders) och en jävla motivation!
Förutom dagens träning och krubb kommer jag uppdatera vikten varje vecka föra att se om det ger några resultat!

Har ni några tips eller förslag på god nyttig mat eller rolig träning som ni tycker att jag ska prova kan jag lova att jag ska göra ett försök att prova det.

Eftersom jag redan har börjar ska jag starta med att uppdatera de tre dagarna jag genomfört!

Måndag 22/2
Styrketräning: Med hantlar och kroppen som vikt, 45 minuter.
Krubb: frukost- 2 ost mackor 1 glas mjölk, lunch- fullkornspasta med köttfärssås, 2 glas mjölk, Kvällsmål- 1 banan 1 ägg.

Tisdag 23/2
Promenad: Lågt tempo 1.5 timme
Krubb: Frukost- havrepuffar med fil och krossad banan, Lunch- fullkornspasta köttfärssås 2 glas mjölk, mellanmål 1 ostmacka, kvällsmål - två hambugare m grönsaker. 1 äpple en kopp te

Onsdag 24/2
Löpning: Löpning 3.5 km 24 min , powerwalk 3.5 km 29 min. (lite osäker på Km men uppskattar det till det där)
Krubb: Fil m havrepuffar och krossad banan, lunch fullkornspasta med köttfärssås, mellanmål - tre små fullkornsbrödsmackor med salami 1 glas mjölk, middag - 3 potatisar 7 hälsans kök köttbullar, kokta grönsaker. En kopp te

Ses imorn kväll då kommer en beskrivning av Torsdagen.


Kommentarer
Postat av: flax

haha! vart kom detta ifrån? och äter du köttfärssås jämt? och springer du lika fort som du går?

2010-02-24 @ 21:08:29
Postat av: Peter

Det kommer från att jag måste fixa passformen på kostymbyxorna lite gran och att det vore kul att se vilken effekt man kan få! Köttfärssås blev det ju eftersom jag gjorde storkok! Och jag sprang inte jag joggade och det var bra tempo på powerwalken! ;)

2010-02-24 @ 21:11:44
Postat av: sanna

jag håller med oskar, lite väl mycket fullkornsspaghetti och köttfärssås...jag tror nog du tröttnar snart om du inte ska ha mer varierande kost:)

2010-02-24 @ 23:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0